Gårdagen

Well Well Well....

Förlåt jag suger verkligen på det här med blogg, att öppna uppsig lr hitta på något som folk ska finna intressant är inte min grej. Ändå bruckar jag på vägen hem diktera i huvudet om vad jag ska skriva här men det slutar i att jag ändå bara glömmer bort det:P

Men men tänkte att jag skulle berätta lite om går dagen!
Först försova jag mig till första läxtionen som jag inte kommer ihåg vad det.Sen ringde mamma och jag var tvuningen att ta min lillebror till akuten där vi blev sittande några timmar. Det var okeey jag har ju en sån otroligt söt litten bror så vi satt och kollade på Naruto för att han skulle glömma bort smärtan<3 Lilla skrutt

Sen ringede jag mamma några timmar senare och sa att jag ville shoppa, så hon komm och hämntade mig och vi åkte till Vällingb ys nya galleria Kfem shoppade löss!! Nice!

Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0