Hemma efter mycket trevligheter

Kom pricis hem från en jättetrevlig påskmidda. Sitter här och fylle käkar på en avokado och ett glas cola.
Det känndes skönt att kunna ta några drinkar utan att bli snor pakad och spåra totalt. Efter som på senare tid har alkohol och jag inte gått ihopp. Det spårade så illa att blev rädd för mig själv och förändrades på fyllan totalt. Därför har jag inte vågat dricka på senare dar men ikv'äll känndes det bra och allt var perfekt. Hela buss resan hem satt jag och läste "icke-rökare" efter som jag känner att det börjar bli inte mycket på rök fronten oxå, Hehe men det gick verkligen inte att ta boken på allvarligt efter som jag var lite halv lulig så jag satt mest och skrattade åt dem olika kaptlarna.
 Men inte på ett dåligt sätt jag menar boken är ändå extermt bra och genialisk. Han som skriver den är ju ett geni! 
 Men det blir väll att läsa imorgon istället:D
Måste bara säg att Fanny min kvinna, min älskade kvinna varför ses vi inte lika mycket längre?! Vi har ju så jävla kul ihop och jag älskar dig så jävla mycket( gäller även Diana<3<3!) Varför mina kvinnor? älskar er<3
Fanny du får mig verkligen att må bra när vi ses. Du får alltid alla problem att försvinna. och du gör mig så otroligt glad...åhh älskar dig så mycket hjärat<3 Du har aldrigt mått  mig att må dåligt, Jag är en lycklig kvinna som har dig<3
Och imorgon om jag orkar ska jag uppdater med lite bilder från veckan efter som jag inte hunnit efter som jag inte vart hemma sen i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0