Hey då picknik

Idag firade vi med en liten Farewell Picknik för Amnda & Ken som dra till Japan nästa vecka. Viden blåste men luften var varm, det och fullt med skoj och härligheter. Det var super nice! Sälv bjöd jag meer mig med Fanny och Marika och vi gjorde oss ett snabbt besök  oss dem andra, rökte vattenpipp, åt kakor,paj, grillade, rökte, well you name it *picknikade.* Skulle gärna räkna upp alla meen jag orkar fan inte:P Meen det var trevligt. Haha bästa var ju när fanny skulle förklara för dem japanska utbytes studenterna varför hennes namn betyde fitta.....hahah ääh det var såå bra älskar den tussens engelska<3 Hennes försök är fan världa poäng


Men nu måste jag plugga


Bye bye<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

hahaha vad skönt det känns att jag gör någon glad iallafall:P

2009-04-20 @ 01:26:20
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0