HORE GRANNAR

Okeeeej jag hade världens bästa dag men just nu är allt det som bort blåst! Jag är så jävla arg just nu, JÄVLA HORE GRANNAR! Jag hade pricis kommit hem till diana efterf att vart och shoppat med mamma, Jag går in sätter mig vid datan och efter en kavrt hör jag och diana röster från korridoren. Ett kille gäng på tre killar står och skriker och gapar utanför vår dörr så vi smygger fram och kickar ut för att se vad som händer. När ena kille står och öppnar dörren och den andra står och skriker börjar den tredje sparka på våran dörr. Dianna blir shit förbannad och rusar ut för att be dem lägga av. Kille som såt och sjungit dra fört som fan medans dem andra två står kvar innan för tamburen. Diana ber dem att visa lite respekt med att dem svara henne med skrik och gap och säge igen dörren. Diana förbannade rycker upp deras dörr och skrik att dem ska ha respek! Så kommer den ena fula skinhedet fram och skrattar och säger att hon kan få en kyss! Jävla hora!!!Äckliga jävla fula fan! Slutar med att hon ger dem fingret och spark som svar! jävla hore är arg som fan nu"!" Äckliga jävla skinheds!!

Kommentarer
Postat av: Kalle Anka

Dom ska allt få se på rabalder <3

2009-04-23 @ 21:38:38
Postat av: Fanny

Vad fan! Att det äns finns sånna människor!!!!

2009-04-24 @ 18:56:18
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0