Kvälls inlägg

Good night lite jellyfish<3

Nu sitter jag här kl1 på natten, hemma hos mimmi och färgar håret och skriver mitt testamete inför juridik läxan som ska in imorgon. Ugg har pluggat som faan hela veckan men det känns fortfarande som om jag är på rutta ett. Hur faan ska man orka? Känner att jag får ångest anfall bara av att behöva tänka på allt som fortfarande måste göras. Jag kan verken sova lr äta för att jag nu mera har så ont i magen över att jag är stressad och orolig över saker. Och om jag somnar drömmer jag ändå bara massa jobbiga drömmar......sen vaknar jag mitt i natten med ännu mera magverk.

Nää nu ska jag tvätta ur färgen ochsen ska jag ta mig en natt cigg, hahaha och smygg kolla den FETTA grannen med enorma valkar som springer runt nek här mitt i mott! HAHAHHA shit skada humor*** men det är sant de är en tjockis tant mitt i mott som aldrig sätter på sig kläderXDXD hahhaa shit...ussch....på med kläderna kvinna......!!!

Goood Natt


Kommentarer
Postat av: Fanny

Naw gumman snart är allt detta över och sommaren kommer vara här! Du behöver sova och få vila ut dej<33



hoppas hårtet blir fint som valigt min vackra kvinna<3

2009-04-15 @ 03:45:59
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0