Läntligen!

Heey<3
Jag vet jag suger på det här med blogg och uppdatering och allt sånt tjafs meen jag är faktist en väldigt ..bussy woman! Så jag har svårt att hinna med alt. som ska göras + att jag ska börja förverkliga mina små mål och tankar kring livet, som  t ex;
typ få fart på att bli lite anorxtis och lägga ner dubbelt så mycket jobb på skolan...sånt ni vet som man kommer på två månader innan sommarlovet ska börjaXD
ÅÅh imorgon flyttar jag in hos diana, hihi<3 glad! Fett nice hon bor ovan på SATS så då hinner jag träna lite mera oxå! Och så tar det bara 25 min till skolan och stan. Det ända som suger är väll att min ekonomi kommer att spricker efter som all pengar kommer gå åt att försöka överleva på egen hand:P WELL WELL...

Och på fredag är det modevisning !  Kommer få fota både bakom kuliserna och framför. Även när modellerna sitter i sminket så det  blir nog bra. Lite nervösbara men men. det kommer bli massa spring och långa timmar

Och som ni ser har jag tagit ut allt mitt löshår  O.o  och färgat det ännu rödare. Lite Fail i och fördsig för jag hade pannerat att sätta i löshåret igen efter som att det känns lite slösseri annars och för att jag hatar mitt vanliga men klumpig som man är råckade jag färga håret i en helt annan röd färg än innan. Såå där försvan den 700kr på halv användat löshårxD



HAHAH konsitg bild men idag  måde jag bra på första¨gången på länge så jag bryr mig inte!*Glad*

Good natt<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Men beby Du är underbar i kort hår!!<33

2009-04-21 @ 10:02:02
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0