Äntligen helg!

Heey <3
Nu är jag på jobbet trött och bakfull efter gårdagens fest:P Meen går dagens fest var verkligen så jävla rolig! Det var verkligen länge sen jag verklig hade så där kul på en hemma fest, såå jävla spårad bara. När jag kom hem dag efter upptäckte jag hade glas spliter i hela foten efter att några hade tappa massa flasker i trappan.

Torsdagen: Flyttade jag in hos Diana i hennes lilla "Harry potter skrubb"! Den är så verkligen liten! Jag må vara kort men  det är på gränsen att jag kan ligga raklång där inneXD  Vi firade  med lite bira på kvällen och hade det bra<3

Fredag: OMG! Sjukt mig i huvudet! Jag var så jävla stressad så det var skadat! Först upp kl6 på morgon, tassa ut i vardasrummet för att inte väcka den sovande Diana, på med kläder och springa till tuben. Konstig nog lyckades jag ändå missa min första läxtion (matte)*BRR* Min polsika aggrisiva matte lärae lär väll mörda mig nu på måndag med en av hennes uppstoppade blommer lr någotXD

Efter skolan tillbaka till Diana för att lämma lite saker och byta om inför modevissningen+ för att hämta min data och min system kammra. Jag skyndade mig vidare till slusen där jag mötte upp moa och en annan fotograf och vi tog saltsjöbannan till nacka.
Modevissningen var helt underbart!!! Men jag var så stressad! Över 100 modeller skulle fotas på och av runwayen. Det blev väll allt som all runt 700 bilder i slut ändan:P
29 desiges vackra kläder och former! Helt underbart! Längst bort  i salen innan vissningen hade börjat, hade man ställt massa av lång bord med  make up, make up artister som var i fullgång med att fixa alla modeller!  Dem flesta blev riktigt snygga!

Efter den härliga förställning blev det inte mycket villa....var bara att springa vidare för att hinna hem igen och börja fixa sig in för kvällens fest! Som även den var extremt lyckad för utom lite små in falll. Nä men det var en riktigt lyckad fest!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0