Jag hatar dig...

Jag hatar dig.....
Så fort man slutar tänka på en person står dem där framfören.
Jag har aldrig i hela mitt liv kännt mig så smutsig och ful som när du vände bort  huvudet idag. Jag kännde mig helt jävla ner pissad av smuts. Jag kände mig så meningslös och ful att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Du fick mig att känna mig så världelös och äcklig. Jag ville bara krypa in i vägg så du slapp käänna min existens,  veta att jag änns satt på samma tåg.

 Jag vet inte vad jag ska säga, jag vill skrika, kasta saker, slå dig...ingen har någonsin fått mig att känna så här världelös, ful och äcklig av en ända blick. Jag såg hur du ukade, gömnade dig.
Det gör så jävla ont....................känner mig helt tom. Fan har jag gjort dig för att du ska få mig att känna så här. Ingen har någon gång fått mig att känna så här, jag vill bara riva sönder hela ansiktet, kräckast . Jag hatar dig men ändå inte.....vilket får mig att villa hata dig ännu mer. Varje gång jag försöker glömma dig och nästans lyckas kommer du tillbacka för ett tag och sen pissar du mig ingen.
Jag hatar dig så mycket sammtidigt inte.
 Du vetr inte hur jävla äcklig,ful, tjock,världelös,vidrig du får mig att känna mig.....och ibland behöver du inte änns säga något, din tystanad kan tala för dig.

Fy faan för dig! jag vill alrig mer prata med dig, alrig mer har något med dig att göra. Jag önskar jag aldrig hade träffat dig, aldrig ringt dem där samtalen, skickat sms. Varje gång jag lycklas göra dig illa försöker gått göra det............men du bara pissar på mig. Du är så jävla kall och vidrg! Fy faan för dig! Varför får du mig att känna så här! ¨.....
orkar fan inte.......
Kan du inte bara säga att du inte vill ha något med mig att göra, skulle va så lättare. pissa mig i ansiktet  utan att änns veta om det!


Kommentarer
Postat av: Fanny

<333

2009-04-08 @ 00:01:29
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: Kalle Anka

Du är så jävla vacker och underbar.

Utan dig hade ja kanske inte varit här just nu.

Jag har hittat min soulmate, och det är du!

Att du mår så smärtar mig otroligt mycket.

Du kommer alltid ha mig så om det finns något jag kan göra, vad som helst, säg det!



Många varma kramar och pussar och en massa kärlek till bara dig!

2009-04-08 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0