Herre guud vilken helg!

Hjälp vilken helg!

Herre gud vilken helg!!!!  Upp och ner!!! Ska breätta att om några timmar ska bara sova lite först, känns om att det behövs. Men nu Ligger i sängen med magvärk så stark att jag har en hink brevid mig  pga av att jag kommer kräkas snart om inte smärtan snart övergår inom kort, fy faan det gör så jävla ont! ´+ att jag  har blanat smärtstillande med öl efter som hela min fot är paj efter helgen och smärtan i den är knappast  bättre än den i magen! fy.............hela foten är sullen och stiker ut i någon skum ställning. Gooooood jag önskar jag hade mer smärtstillande har såååå jävla ont T_T !!!

Men ska berätta min dramatisk helg när jag vaknar igen! + att jag typ blev "eyerapt på väg hem"

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0