Jaaa

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!



De Tre Musketörerna Stadsteatern



Jaaa jag längtar! Imorgon blir det stadsteatern & rave!! Från scen till vip! Kommer blir grymt!
Först ska jag på teater med min lilla moder och se den efter längtade "de tre musketörena". Jag längtar så jävla hårt. Sen blir det ett snabbt klädbyte med mina ny shoppade outfits och lite fix och trix innan iväg till rave. Det kommre bli nice det med.

*Jag står på gästlistan

*jag har vip
*
*kommer få grattis öl

*hello dj's


Sen på lördag ska jag iväg till jave på minifest i farsta


Kommentarer
Postat av: sae

Jag hoppas att du är en av dem 10% som inte tar droger på rave. :P

2009-08-20 @ 21:14:11
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah underbart!

Vi ses då imorgon;)

pussar på dej!

hälsa grattis till mimmi också!

2009-08-21 @ 11:37:38
URL: http://fannyer.blogg.se/
Postat av: sae

btw, man får inte komma på förfesten? ;) :D HAHA!

2009-08-22 @ 15:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0