Lady GAGA IGÅR!

Lady Gaga so wonderful!




vaknade priecis hemma hos mimmi, vi sitter och hostar i kapp till tv.
Igår var det Lady gaga! sÅ JÄVLA BRA! Jag har alltid tyckt att hon är ganska cool men aldrig rikigt hoppat till musiken. Men hon var grym live, så grymt bra. Synd bara att jag och Beck kom ditt ¨så sent så vi blev in mossade i  folk massan. Dåligt luft och trångt. Älskar hennes citat "Im going to do it on my fucking underwear"  och så blev det sista numerna var naket och fräscht! Grejen är  är hon gör det  inte osamkig hon gör det medvetet och med stil. Så jävla snygg + Att hennes dans korigrafi var grymt snygg. Haha sen spring jag och Beck på hennes bassist och gitarrist, mmm mmm mmm:P

Kommentarer
Postat av: sae

Jag såg också! Hon var grym. <3

2009-08-03 @ 16:38:57
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, naaajs!

ville också see!

2009-08-05 @ 18:59:28
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0