Torsdagen



Torsdagen:

Träffade Nana som var  tillbaka i sthlm!<3 Oh my darling and me went for some coffie. Vi prommendare runt lite kollade på den läskiga ung 08 där alla var i knähöjd och 14! Så vi sprang där ifrån och fortsatte till gammla stan där vi träffade Robin( som jag inte sett på två månader) Trixi och Fanny som dök upp under spöregnen och ånska. Vi satt med kaffe och gott och fikade i spöregnet.

Efter det blev det bio! The Proposal! Så jävla bra!! Helt underbar! Skrattade så jag grätt och jag som inte änns bruckar gilla amrikanska komider.



Kommentarer
Postat av: sae

Gosh, det är svårt att förklara för någon som man inte känner om vad det handlar om men, thanks för omtanken, darl.

jag har väl inte riktigt mått sådär topp under de senaste veckorna, mest för att jag har varit instabil i mitt psyke. när jag skrev det inlägget var det mer gamla minnen som kom upp, så det var ingenting som "hade hänt" - även, om man som utomstående kan tro det. (jag hade själv trott det)

meeen.

tack ändå för omtanken<3

2009-08-16 @ 15:44:11
URL: http://psilocybin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0