Min helg......

Knas vilken helg!
Fartfylld och konstig! vi börjar med fregdaen! Min väll plannerade fredag bestog av rave och teater.

Började med en så jävla rolig dag i skolan, jag var speeda och sprang omkring och hoppade. När jag skulle ner i teater förrådet för att hjälpa 1:erna att hämta lite kläder snubblade jag och ramlade i någon konstig position så hela min foten bara sa knak. Det gjorde så jävla ont att jag kräktes mitt på golvet av smärtan. Men efter att ha samlat mig tog jag mig upp igen och fort satte. Några tmmar senare när jag satt i lasseparken och tog en öl med Beck och Ellie kände jag hur benet började göra ondare och ondare. När jag stog upp foten för att kolla vad som var fel var svullnaden så stor att knotor stack ut ur foten *vidrit* Det var som om någon klistrat fast en golfbol på foten. Jag kände bara "FUUUUUCCCK!!" Ravet hur fan ska jag göra nu!?
Stapplade iväg till statds teatern för att prata med mamma vad on tyckte. Slutade med att jag fick en enrom påse med is att stoppa foten i. Kul liksom, sitta på stads teaten med en fot ner stoppade i en påse is.
Mamma var sur och orloig och sa att jag kunde glöma ravet men jag sa att jag skulle gå öven om jag bröt foten.

Det tre muskitörna var underbar! Så cool och väll gjord.....jag ryser av lycka av att bara tänka på den. mmmmmm<3 Sen efter åt skjusade mamma hem mig till mimmi där jag byte kläder till lite mer passande. Sen skjusade mimmis morsa ut mig i skogen där hon droppade mig och jag haltade in in till ravet
Ravet
RAVET var shit kul! vattenpipa grattis öl,
för min del blev det mest sittade pga att jag inte orkade dansa så länge efter som min fot gjorde så ont. Sen kom en snubbe och försökte knarka ner mig med en våldtäks drog som jag fick veta senare att det var. Så jävla äckligt. Sammt att det blev bråk och en kille fick hela ansiktet sönder slaget och sen kom polisen och hämntade alla drog säljare. Men annars var det sjukt bra rave,  deckot var så grymt snyggt!!!! Haha på G hem la min fot av och mike bärde mig hela vägen hem, så söt.

Lördag
Lördag var det mini fest hos Jave. Slutade att jag blev tvyngen att gå på smärtstilande på grund av min stukande fot. MEN! på vägen hem det var då det HÄNDE! Mellan Gamla stan och T-centralen fastnade min tunelbanna. Hela vagen la av. Och jag satt ensam fast i den mörka tunnen förutom ett par som var svin fulla. Det började med att jag hörde visnigar från dem och fort satte till höga stön! Jag blev eyerapt! Jag satt fast i tunnelbannan panikslagen, full och med ångest attacker och två sätten framför hade paret hardcore sex i 40 min innan tåget starde och körde in till T-centralen! Så jävla hemskt!! Kom ju ingen stans heler var ju fast i den äckliga tunnelbanna. När tåget kom fram till Tcentralen togs den ur trafik. Så jag ringde SL för att skrik att dem var dummai huvudet för att jag missat sista bussen hem. DÅ berättade dem att dem skulle ivakuera gammla stan och Tcentralen! PANIK igen. Kändes som ett koncentraltions läger med poliser och väktare. Så när jag skulle fly upp för att få lite luft innan jag fick en ångest attack hade dem stängt hela Tcenralen. Tillsist visade en väktare mig utgången så jag kom ut och fick luft. Där jag hoppade in i en taxi och åkte hem.....knas


BILD PÅ MIN OMPLÅSTRADE FOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0