Lite lösa tankar

Lite lösa funderingar


"Hanazakari no Kimi Tachi e, (hana kimi e)" feber one's more! Det här är ju löjligt så många gånger som jag har sett hana kimi e igentligen, men jag får aldrig nog av den! Så sjukt jävla underbar. Lyckades till och med få Mimmi att skrika efter mer Jdrama när jag rykte datan ur händerna på henne efter vi mokat snusk hästbajs i stallet. 

BTW har vi kommit på att hästar bajsar djur bajs och asiater och alla ändra på andra sidan kontinenten bajsar kontinentalbajs. Vilket  är mer kontinentalt, haaha trött...  Peppar för att åka och jobbar om några timmar.
Måste ta en dusch oxå.....hmmm

Fick en inbjudan av Mika oxå att svänga förbi New Nippon på fredag för old times, hmmm aa why not, kanske kul och se the old peopel...............................lr? Får se ska  höra med Diana om hade några planner att oxå svänga in. Åh juste igår träffade jag Nana<3

My baby<3 så jävla underbar och hemskt söt. så glad när hon kommer upp och förgyller mitt liv med lite extra konstigheter. Ska träffa henne, Diana & Fanny på torsdag och gå på bio tror jag känns som jag glömnde någoon........hmmm 

 

Avslutnings sång från Hana kimi e från Sp edtion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0