Fest igår

Nu sitter jag i soffa och kollar på "Gleen" någon finlands svensk film faan vad seg den är........
Framför mig har jag en riktig fågel buffe med frön från hela världen och olika storlekar, vilket i min familj kallas "Lördags myss" brrrr........

Men igår var det fest! Fest  på new nippon. Först åkte jag hem till diana och dompan och förkrökade innan vi åktei vidare.  Fest var nice lite seg men nice. Nostalig. Sen hade  jag alldels förhöga platårskor som förvandlade mig från hobbit till typ jätte men grymt fina var dem, men varje gång jag skulle rädda diana från sitt *något, vet ej, snubbe typ* meeen så snubblade jag  hela tiden! Vet fan inte om det var alkholen eller skorna. Men till sist var hela fotten blodig. Så vägen hem satt jag på tuben med en blodig fott och ett plåster i  enna handen.

En timme senare fortfarande en blodig fott utanför hem dörren 3 på morgon. Inga nycklar, ingen som svarar på telefonen.....*kallt som fan* Fick stå utanför och kasta sten på fönsterna och bara *psssst, pssst, pssssst* till mormor vaknade och släppte in mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0