Make Up insperation and ilustrationer of character

Efter som jag inte hunntit skriva dagligen så tänker jag slänga in veckans händelser lite random nu:P
Här kommer ännu mer foton!

*Make Up insperation and ilustrationer of character*

I måndags kom en sminkös och hade 3 timmars smink lektion med oss! OOh vi tjejer jublade av lycka!<3 Efter mycket tungt smink, många grund masker bestånde av olika lager  smink fondetion fick vi sista timmen hejdlöst börja ilustrera egna kreationer av karaktärer (underbart!) Om endå varje lektion var så:P
Det är jättesynd därför att jag har jättefin, coola bilder som jag fotade här men som jag inte kommer åt med den här datan:( Lite synd för på dom bilderna ser man verkligen! Här ser vissa ganska normala ut t ex. jag efter som jag bara har 4 lager grund mask på mig. Som inte kameran kan fånga och sen hade vi dem med rikgit coola illustrationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0