Oh holy father I have synd







♦Oh holy father I have synd, kind-hearted father please forgive me and my darkness heart♦

Åh snälla förlåt mig frestelsen har straffat mig...!!!
Det var igår det hände, mörket timme hade omfamnat mig i sin famn och jag domnade in en dvala av mörker. Jag hade pricis klivit av buss 177 i solna centrum (NORRA SIDAN*DAAM DAAM*) Jag gick försiktigt mot dörrarna, jag kände att något var fel i luften, mina andetag var tunga. Jag gick in i den mörka solna centum huset.....folk rörde sig runt mig men jag kunde inte rikgit uppfatta vad dem mumlade....jag ökade farten och gick snabbar till jag var fångad i MÖRKRETS FÄLLA!


Jag åt på McDonalds......


I can see it in his eys - EVILL!

Amen♥


Kommentarer
Postat av: Kaede

du är BAAAAD Johanna...baaaaaaaad~~

2009-12-17 @ 13:29:54
Postat av: Jag

hahahah:P

2009-12-17 @ 13:30:21
URL: http://jellypirat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0