The day after

(Då kan vi alla  äntligen pusta  ut "It's over now darliong", gå på ditt rum och ta fram den där extra julklapps listan du gömnde lite i smyg där du skrev dem där extra dyra paketen som du försökt hinnta om, men inte rikgit våga kräva..(hmm.) Så där, dadadaa då kan du nu börja gå igenom alla julklappar,  kryssa av dina önskningar mot fakta.)



Jaha du var det danföre dan före doppar da......eller ne kanske det inte är, eller? Jag vet inte...(....) Lätt bra i huvudet. Min jul var jättefin! Verkligen jättefin! Mycket klappar under grannen fann jag, hmm jaa, jag fick jättemycket fina klappar men orkar dock inte ta allt här känns lite konstigt bara. THNX Mom & Dad Byebye ♥
Paket till mig i år

  1. Resa till london
  2. Biljett för att se trolkaren från OZ, i London
  3. Två andra föreställningar / en cirkus föreställning "7 fingers" *Thihii!!!*
  4. Stor jävla smink grej typ med 100 öggonskugger lr något
  5. Kläder
  6. Money
  7. Av min lilla skrutt bror fick jag det sötaste! Ett par jonglerings bollar så att jag inte ska sno hans hela tiden. Söööt
  8. Sen en massa andra finna saker!:DD







Kommentarer
Postat av: Axelia

åå så du kommer åka till london,kul! när kommer du hit då? ;p

2009-12-26 @ 18:01:45
URL: http://axeliayork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0