Vad hände igår?

ojojo shit vad fan hände igår? O.o jag fattar ingenting....."summering" Hos Diana, sen Jave & Shutang, sen Fest (timmar senare) Lyckas komma på tunnelbanan, hamnar på donken (what a fuuuck) sen ett kontor i hötorget, åker Bastian och hämtade mig( vart kom han ifrån:P ?) Sen bromma kl 6 morgonen,  vaknar på slutstationen på G till bromma igen,sen var det någon extra person i min säng oxåXD ASååå hahhaha. WHAT A FUUUUUUUUUCCCCK!?
Det var iallafall riktigt kul igår tills allt börjar svartna, men i början var allt riktigt kul sen vet jag inte riktigt vad som hände. Oh good no good memorys in my head...knas
Shutang visade mig sin nya tatuering! GRYM :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0