Fuck nu orkar jag inte......

Ne....nu går jag faktist snart sönder. Orkar inte, som om låg konjnturen vore djup (watch my depressen)Allt bara lägger sig som klummpar över varandra,  Fast besluten att kväva mig. Den enna saken värre än den andra. Hur lite den må va blir allt större.

Fick pricis veta att v-rock festival  som hålls i japan den 24 okt till den 25 okt kommer att krocka med min resa till Rom. Ni fattar inte vilka planner vi hade, det känns som att drunkna. Fan jag pallar inte mer ner gångar i mitt liv just nu*hore apa*






Kommentarer
Postat av: sae

Känner du min fästman? Jo, förvisso. Jag har över 100 besökare per dag och jag har mina misstankar om vilka personerna är. Men om jag ska vara ärlig, jag orkar inte bry mig. Om de är så intresserade över att finna ett samtalsämne som handlar om mig - fine, läs, ta del av mina tankar. Jag skriver blogg för min egen skull, därav ingen reklam. Jag har ingen reklam varken på helgon, facebook eller bilddagboken. Utan de som har funnit mig, har funnit mig genom snokande eller genom mina komentarer. Som dig tillexempel, jag fann dig på en länk på någon random sida. Hah. Sen blev jag bara nyfiken eftersom nu bara skrev punkter.

2009-07-31 @ 04:09:59
URL: http://psilocybin.blogg.se/
Postat av: Fanny

Näää!!!!! Går det inte att ändra på nått sätt?

2009-07-31 @ 11:03:21
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0