Rör mig mott civilsationen

När jag vaknade bankade pappa hårt på dörren och sa att vi skulle i väg till banken. Vi åkte in till bromma och fixade med banken, efter som bankomaten åt upp mitt bankomat kort så har jag haft lite pengar brist men nu är det chill.
Sen åkte jag in och mötte upp calle och vi prommenerad in till gammla stan och satte hos och fikade.
#så hemsk hade glömmt hur mycket människor det är i stan att jag blev lite nervös#

Sen mötte jag upp Mrs Fanny and Miss Marika för att se Harry Potta. Åh älskingar, älskar dem vi är så himmla öppna om allt och speicellt sex. Hela Donken fick sig en liten bit av sex education.  Filmen var så där men jag tror iförsig att det är jag som håller på att växa ifrån filmerna dem är ju liksom till ängnade barn. Så det är väll lite hårt att kalla den dålig. Men jag gillar Regissör i den här filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0