BTW I GOT THE JOB

BTW I GOT THE JOB !


 Från och med denna dag är jag inte arbetslös! Från och med nu på onsadag  kommer jag få timelön, wohoo.

Men "Damen" som gav mig jobbet var fast beslöt sig för att såga mig / massakera mig och begrava mig levande innan hon gav mig ett jobb! Jag lovar att hälften av alla som söker jobb där springer ut gråtande efter tio min för hon var inte nådig! Jag kan se hennes innre bild av sig själv med en piska på sitt mont everest med sinna undersåtar under sig, blodiga och smusiga hukar dem sig för hennes närvaro. DEN grekiska gudnas återkomst!
Jag kom dit helt neutral
och osminkada, well det passade ju inte kan jag säga. Blev skrik och tjat i säkert 30 min. + för att jag hade en gumisnod på armen. You know en liten tunn svart söt en. Så jävla absurt! Vet inte om hon försökete köra något slags ,makt spel lr inte, jag menar jag han inte änns hämta andan innan hon.  gick igång i 180

Men lite lycka finns det ju att hämnta här förutom pengar och det är ju att mimmi oxå kommer börja jobbar där.

Rebtil Chef!...


Kommentarer
Postat av: sae

grattis till jobbet! (okej, jag förstår vad du menar. Fast jag använder bara bloggen till att skriva om mina känslor. det känns skönt att få ut det. därför jag blev så förvånad över att du inte ville skriva om dem i bloggen.)

2009-07-30 @ 17:34:06
URL: http://psilocybin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0