Lite försmak av pride

Titt tutt!
Har pricis städdar och gjort mig en kop kaffe. Tänkte att jag skulle lägga upp bilderna från pride igår

Pride Igår!
Helt totalt grymt! Jag har aldrig vart på själva invigningen innan, jag brukar alltid komma till parken och festar. så det här var något nytt. Men invigningen var party! Med Sanna Bråding som konfransiär och didols i backrunden. 
Jag mötte upp min kussin i gammla stan med Freya i tätten. Vi alla hoppade in i en taxin på G till kungsan. Kom pricis när allt trog igång. Där efter rulllade människorna in på band.....träffade massa jag kände , grymt!

Efter en timme av tittande på stora scen bestämnde vi oss alla ( alxe, mike,beck, mimmi, johnny, freya ) Att gå och hitta teddy och daniel. Dem hittade vi inne på krogen och vi anslöt hos snabbt till kretsen i dme mjuka sofferna. Och fy fan va min kussin bjöd på öl och sprit. Hahaaha helt cp va nice det var. Kul och se min skåning till kusse oxå, inte sett han på 3-4 å så..

Så jävla kul och träffa alla gammla från förra sommarens festande<3 Old times<3
Den här veckan kommer bli så jävla grym!<3

Pride har verkligen blivigt en tradition för mig & Freya det var där allt starde för tre år sen, det är där vi har våra rötter, och det är alltid vi två som inleder det till sammans med "the old time peopel"

Lite bilder




'









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0