Glad midsommar!<3


Jag hade en jättefin midsommar!<3
Började hemma hos Ellie där det blev jordgubbar,köttbullar och sprit. En riktig midsommar! De ända som saknade under middag var den årliga midsommar kransen lr den årliga blommster kläda ("kuken") Becouse! I hope you all know! Att vi firar fruktbarheten under midsommarXD Helt underbar. Skönt att se ellie igen hon svek mig och lämnade mig kvar i regniga sverige för att dra till kanari örna men jag fick i alla fall en lite soveri.

Efter det åkte jag hem till Lo och tittade in med min lilla kir. Hemma hos han blev det fest, lr rättare sakt han och jag som spårade och började rå supa med orentaliskt i backrunden. Slutade med Tussenbörder där jag slocknade till den härliga draman.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0