Seriöst skam!

Okeey skam på mig nu  jag är faan fattig nu!  SERIÖST! Hehehe inte okeey för fem öre, nu har jag shoppat upp 2500kr på minder än två dagar!  Asså shiit och imorgon ska jag handla skor för 1500kr.......inte nådigt. Men dem är vackra.  Asåå neej! jaja . Idag träffade jag Robin och vi satt och fikade på söder i regnet, deet var myss! Och imogon ska jag sätta in mina extentions och innan träffa min älskade gudmor och fika och shoppa galet med henne<3 Sen kommer morsan kille upp till sthlm. Dom ska tydligen åka iväg till ett kloster där dem ska bli munkar och nuner O.O baaaa.  Under en helg.  Sen är det Fannys stutdent mottagning på fredag oxå. Håller på att klura ut en bra present till henne. Får se hur det går, känner mig inte direkt kreativ just nu mer soffa. Meen jag har en idee:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0