Vad hände med mina skor?

Vad hände igentligen?
Efter gymet mötte jag upp mamma och vi gick och åt lsushi<3 Älskar min mamma hon är så klokren. Varje gång vi är ut och äter japansk så är det första hon är att smyga sig till toan och kolla om dem har en "japansk lyxtoalet"P hedhe så ser man om hon kommer tillbaka besviken lr inte.  Eller så höra "pissst pss pss, johanna psss, du måste gå in på toan, nuu!"hehehe. Sen åkte vi in till T-centralen där vi shoppade. Nu har jag även hittat en jätte fin pressent till Fanny!:P *NÖJD* Meen back to my pont, mina skor. Mina älskade underbara skor, svin dyra som jag tjat mig till. Står i kassan på G att betala, jag lysser som en sol över att jag har dem i hande, med tankar på hur lång jag kommer bli istället för min riktiga lilla pygme längd. Men nej  i helvet heller!! Dem svarta var pricis utsolda, alla som  fanns i  min stolek, hehehe shit va sur jag blevXD Men nu är det fixat att dem ska ringa om dem får i  dem, så det är  party!

Efter det hade jag och mamma + freja en unedrbar fikla med min gudmor nere i kungsträgården. Hon ät underbar! Så jävla roliga.

Och efter det blev det teater! Whohooo! Vi gick på¨prämigeren av Figaros Bröllop som har lytat ut ur sthlms stads teater för att spela i parkerna. Den var så jävla bra! Helt skadat rolig, det var en blandning mella sexullet undernerd, kyssorg och Morsat. Den är värd att se!
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0