Well I did it ...




Well I did it! Nu har jag löst mitt största broblem! Till en väldigt stor lösning! Jag  byte väska, det var den röda jag först försökte paka i och några hjälplösa försök med att hoppa på den tills jag insåg att jag inte änns fått ner allt jag behövde ha med mig. Så jag bestämmde mig för att byta till en större väska. Meen nu är det bara ett problem kvar, ni kanske inte ser det på bilden men den svarta väskan är så stor att den inte kommer att gå igenom första bussdörren...ni vet där man går på som vanligt. Så troligen kommer jag väll få stå och knuffa och puffa upp den för busstrapperna. Oh god jag hoppas att det inte är många människor på bussen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0