Fredag

I morse när jag vaknade låg det en liten emme och sov där. Hon kom igår för att vi behövde fixa och trixa med våra dialoger inför idag. Men de blev typ bara film o chips men det var myssigt.
Hoppade upp hur sänge och satte på BANDIT, på radion sa dem att det skulle bli upp till 6 + och jag kände vårvibbarna och satte på mig typ det tunnaste jag hade.
När vi gick till bussen blåste som F*A*N! Men jag satt och peppade med att min 6+ snart skulle komma. Men nu sitter jag här på min Historia läxtion och kollar ut på det grå mulna värdert och fy faaan vad kallt det är! Jag vågar inte änns gå ut för att röka:P meen nu skriks det om att vi slutar och jag ska väll röra mig till den läskiga matsalen med alla äckliga människor

Byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0