Good moring<3

Good Moring Good Moring
Vaknade av den minder lugna och ro fyllda "SMF- haha" låten som jag av missdag måste råkat sätta som alarm igår. 

Mobilen hade tokring hela morgon.
-( Leeet meee sleeep, for fucck *****. ARga manga ögon och svett tråppe (som dem får)!!).
När jag ängligen orkade vända på mig och se efter  vem den skyldiga  var såg jag att det var mamma som ville kolla att jag levde efter gårdagens lilla olycka. Hon hade panik över att hon inte svarat när jag ringde igår.
Hon låg LALA-land och jag satt på en åker kl 23.**.  Och fick lifta hem med en skada fot.  Kännns konstrasrenXD
Kollade n lägget efter gårdagen som jag skrev  pricis när jag lyckats få skjus hem av någon snubbe..gud var förvirrad jag var igår. De mesta i de inlägget är ju osamman hängande även för mig:P Jag måste blevit realt förvirrad efter jag slog i huvudet lite.
Jag tycker så synd om han som körde bussen. Jättesnäll kille som fick panik när bussen gick sönder. Han hoppade upp och ner sammtidigt som han försökte ta kontrol över sitvationen. Han sprang fram och tillbaka för att kolla vi som var kvar i bussen( 4 st ) inte hade skadat oss. Hoppas bara han inte fick shit för bussen.

Meeen nu ska jag gå och dricka kaffe, bye bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0