Jag tänker därför finns jag

Sitter här med huvudvärk och froza. Har inget bättre för mig iallfall så det spelar ingen roll, kan lika gärna skriva av mig lite...haha om det finns nån som kan tyda mina stav fel:P Fan jag är trött på alla sentementala bitter ****** men nu sitter jag här och frozar lite i " public attention"  "ooh what a attention hore!" men va fan ändåå, det är ju inte direkt som, om någon kommer att sitta och läsa. Usch jag är så jävla trött på den här världen! Jag bryr mig inte om någon för tillfället känns det som men okeey, jooo det gör jag visst i för sig . 

Uusch på människor överhuvud taget känner jag bara! Vad hände men Jag är trött på hur jag better mig och hur andra better sig. Vad hände med "vett och etikett people?" 
*Illusion? *

vi är alla så fullt upp i vårt egna hyrper aktiva liv.......får spat av att tunnelbannan är försenad med än med minut? Har botox stigit oss till hjärna?
Det ända vi gör är att analyserar världen om kring oss för egen vinning. Vad är värdet av vår tid? faan nu spårar jag igen med mina "filosofiska tankar"  Kanske dags att ta sig en cigg istället

Men jag ändå är inne på matrialistiska saker ocg egoo......Bokade pricis hotel till min 18 års persent! En resa till Rom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0