Jobbig morgon

Vaknade 10 min innan bussen gick idag. SÅ jag hann inte fixa mig till jobbet imorse så ut som ett moster med exteion som stog åt alla håll och kanter. Inte vackert.
Sen blev min buss jätteförsenad i byttet vilket lede till att jag kom försent till jobbet, hade panik, det strog männikor utanför och stamade som skulle fotas med SJX loggan.
Fotografen var inte glad. Han hade typ stått ut i fyllan i 40 min och väntat. Sen när alla väll  fått komma in och värma sig lite hittar jag inte kläderna! * PAnik*"! men sen när jag väll lugnat mig hittade jag dem:D

Men ser fortfarande ut som ett monster och ikväll är det rave....hoppas det blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0