Trafik Krasch

Shit.......
Satt på min buss hem från en föreställning idag som var sjukt bara. När vi kommer mitt i ingensta och jag sitter i min egna bubbla så släcks hela bussen ner och ett, två tre....kraschar hela bussen ner i diket. Jag flygger ner på golvet och skadar benet och slog i huvudet. Hela bussen skunner ne i leran. Dörrana gick inte upp på pga vattnet på andra sidan. Alla fick pressa på dörrna. Hela framsidan av bussen blev täckt av lera och vatten. Jag fick panik sprang ut på åken och började kjede röka. Mamma svarde inte på mobil, det var mörk, jag hade sjukt ont i foten.....bussen var paj.....kändes som fucking survivel!!!! shit hade så jävla panik......stackas busschaff var orolig....inte okeeej. Men nu ska jag sova snurrar i hela huvudet, helt yr......lägger upp upp bilderna på bussen sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0