Spontan

Jag älskar verkligen musik. Musik är något personlig och inget kan ta ifrån dig den. Ingen jävel kan någonsin rätta dig för vad som är rätt och fel. Den kan få mig glad när jag inte vill prata. Den kan få att minas saker, le,skratta gråtta, glömma, skapa saker, den kan symdolersera saker att olika människor kan minnas tillsammans ecetra...
Musik är helt magist, helt jävla fantastisk. Den är unik. Det finns aldrig tillräckigt med musik. Men själv är man ju inte tillräckigt musikalisk att man kan skapa något sorligt nog. Jag har alltid önska att jag kunnat sjunga så jag kunde hoppa på musikal linjen, ååh jag blir fan imig helt lyrisk när jag ser en  musikal. Synd bara att min sång röst är dödande.
Men jag kunde faktist sjunga jättebra när jag var liten! DAM DAM DAM!! Jag fick gå hos en oprasjungerska som lärde mig hur man skulle använda rösten ordentlig. Varje gång det var någon fest var jag alltid först upp på scen. Så när jag var lite var jag ganska duktigXD nostalgi<3 Men det sorliga i denna lilla lycko bubbla är att jag började röka och typ blev av med de lr något.
Det ända jag kan ju är att artikulera och prata från magen, what talent! Nä men man måste kunna de när man står på scen.

Min blogg känns antingen shit fåning lr deppig och jag ska pricis förvärra den. Det finns för tillfället en ända låt som verkligen gör mig så otorligt glad! När jag hör den kan jag inte sluta le och minnas alla fest och danmark när denna låt lagt sig som en tydlig näthinna.Jonas brukar alltid freka till den här låten...jag blir så glad när han frekar ut totalt. Det är så kul, han är den party trixare! Så jävla rolig människa anyway fuck him jag ska komma till låten nu.
Sitter och lyssnar på singel och sökande! Alla som inte har hörten borde serigöst gå in på youtube nu! Ge den några gånger innan i dömmer denXD Jag vet skam på mig för att jag änns gillar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0