01,22

Jag måste verkligen börja ta tag i mitt live igen. Det börjar kännas som om det läggs inget fokus där längre, mitt live saknar mening. Som om jag trappar i lera. Vist jag är på full vift hela tiden men vad är meningen? Jag uppmår ju inget av mina mål. Fine, jag vet mina mål kanske inte för tillfället så konkreta att nå just nu men ändå. VAd fan går jag upp för?  Känns inte som att  jag genom för något av det jag vill genom föra. Vart fan startar man? hmm....






ussch jag hatar den här känslan av tomhet...varför kan den inte bara försvinna.'


Jag kämpar vaafan varje fucking jävla dag med allt.
Undra om lycko piller funkar?..hmmm
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0