89.0

Hela min osentmental sida är rubbad. Jag är ingen sentemental människa, det är inte ofta jag visar mina kännslor för männikor runt omkring mig. Ibland inte änns för dem jag verkligen älskar men nu är allt rubbat! Jag hatar att vissa mina känslor och lägger heler på ett ytre leende. Jag kan inte göra som vissa och göra en public out cry.... Meen nu....jag vet inte vad jag ska göra....alla kännslor är ur balans!!! Är helt inne i hana yori dango seson 2....min nya jdrama som jag följer.. inte dirket för att den är ny men jag har inte velt se den innan för än nu.....och jag vet liksom inte riktigt vart jag ska ta vägen för tillfället, det kommer så många känslor samtidt när man ser på den..lycka, sorg, glädje.....jag känner mig som ett sentemntalt offer! Raaa! Det tar i mottt att ta sig igenom ett helt avsnitt. nej nej nej!! Jag känner mig helt förstörd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0