Dead man!

Nu gäller dett att bara snor raca!
I natt blev det ingen somn,  tvungen att av sluta massa arbeten och ikväll lär  det väll inte häller bli någon somn!  Idag när jag kom till skolan i mina sexiga mjukisar och min  stickade mössa nerdragen över öronen var det ända jag fick höra att jag såg ut som om jag skulle dö. Att jag såg som om jag skulle kollapssa innom några minuter. Att jag såg allmänt sjukig ut pga stress....BANNE  är det så här det ska kännas att gå i skolan är den fan  i mig inte nyttig! Nu sitter jag mest och försöker koncentera mig och knugga sömnen ur ögonen. And by the way nu har jag sakt upp mig från New Nippon! Har vat där i över ett fucking halv år.........

Kommer känns fett skumt att inte gilda över ditt på ett tag. HAhaha funder på att jävlas lite med dem och söka en anställning till skrikhult XD hahah meen nej får se hur det blir med de. ska snacka med dem till höst igen o ser om  jag går tillbaka om jag pallar och kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0