Ja du..

Var hos tingsrätten förra  veckan och hämtade ut ett fall att skriva om till rättkunskapen. Så nu sitter jag här i köket  med skrekande musik och anarlyserar en våldtäckt. Fy, den är riktigt obehaglig! Och med en otrevlig avslutning, sammtidigt  nog hemsk som jag är sitter jag och snackar med Najda om att dra till London i aguste lr vad det blir för att se Miyavi spela. Usch vilken hemsk kontrast mitt  liv har! Men är vi inte så här hemska da? Bara att vi gömmer det..och ite pratar om det betyder det ju inte att vi inte göra dessa kontraster omdevetet i livet
Du har två tidningar med olika rubriker framför dig;
Enna "Karola halkar på scen!"
Andra "20  barn skjutna i Irak"

Jag menar vilken skulle vi helst välja? Tänk vilken som är mest trevlig att läsa till middagen där hemma.
 Hur orkar man igentligen när man omges av både svarta och vitta bollar i luften. Neej nu mår jag dåligt över att jag gjorde denna yrliga gemnförelse................Hatar sånt här.....nej usch nu lloggar jag ut vet inte änns vad jag ville få fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0