[Kock Kock]

Orakar inte plugga mer! Jag avlider! palllar inte..................................................!
Give me some fucking freedeom for fuck *******!

Jag skullle vilja fixa mina naglar, lite som på bilden skulle inte sitta fel.
Massift och mycket! Glitter och glammor. Måste beställa något liknade från japan<3

Just nu har jag en ända känsla i kropp och själ och det är att jag inte har lust med någoting för tillfället. Jag har ingen lust att gå till skolan imorgon ( meen jag måste har teater föreställning imorgon)
Har ingen lust att lämna min stol för att  gå och sminka av mig
har ingen lust att gå och röka
har ingen lust att röra mig överhuvud taget........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0