Men orka


Barnprogram borde fan va olagligt.
När jag kom hem igen la jag mig i soffan för att se på tv en liten stund, mina ögon fastnade på barnknalen så jag bestämnde mig för att stanna en stund och se vad barn ser på idag. ASÅÅÅ!! VA FFAAAAn!! Helt jävla hjärn dött!!!
Och poland klagar på telitabisarna! Det som går nu är ju pricis samma grej för utom att köns rollen är upp gjord!! Och att barnet inte behöver reflektera över vad som är manligt och kvinnligt som det behöver i Telitabisarna.
Meen kom igen spelar köns roller  verkligen en sån stor grej? Jag menar telitabisarna är ju mycket nyttigare än det som går nu. Ändå blir telitabisarna olagligt i vissa länder för att Tinkiwiki lr vad "saken" heter har en hand väska!? Seriöst så jävla töntigt.........Nästa generation kommer bli hjärn död men veta skillnaden mellan män och kvinnor. Vilka framsteg vi gör här på planeten jorden, grattis! Jämställdhet = 0......

Kommentarer
Postat av: manda

hahaha så sant! blir nästan sur ibland när jag kollar på tv me min lillebror (4) för programmen är så puckade. mer "fem myror är fler än fyra elefanter" åt folket! >:o

2009-05-06 @ 06:49:05
URL: http://babypinklace.blogstop.com
Postat av: manda

ett inlägg med rätt adress till min blogg ^^;;

2009-05-06 @ 06:50:23
URL: http://babypinklace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0