To day is the day of to day

Heey

Idag var ganska seg dag. Åkte till skolan för att upptäcka att min läxtion var inställd så det slutade med att jag och kimdely satt oss i biblan och såg på drama. Sen hade vi kuksugar röst övning som jag hatar efter soom den är meningslös och dum. Fick skriva lite om punkens historia* kan det bli mycket mer spänade*......
Haahah sen trog jag och fickade med lite härliga männikor i gammla stan! Köpte även mig en ny tidning, kände att jag behövde det. Funderar på att sätta i mitt lösshår igen, naken känns så naken och jag hatar mitt korta hår som är förlång så det bara hänner och förkort för att göra en frisyr. Väll väll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0