Underbar dag

Måste bara skriva nu fort innan känslan försvinner.....
Tack faanny du är helt jävla underbar<3 vet du det? Du gjorde min dag så underbar! Jag har inte skrattat och haft så här jävla kul på länge!<3<3 Jag har fortfarande ont i magen efter att ha skratta så ,mycket. Du är helt jävla underbar och jag älskar dig.....du är helt jävla galen och jag mår verkligen bra av dig. Hihi din glädje smittar. " I'm noooot shutang but I like tooo do him!!!!!" hahahhaa. Tack hjärtat<3

Började med värsta rusen på jobbet med massor av kunder som skulle handla massa krams. Säkert för att det är konser imorgon. sen kom du min lilla ängel ner från skyn och fick mig att skratta...vi promenerad, fikade, åt på shutangs jobb och dansade lite där vi bardisken...helt underbart! Och nu sitter jag i kyllan i brommaplan och väntar på bussen inte fullt lika underbart men men

byebye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0