Konser kväll

OMGOMG!
Idag var det konser! Girugamesh på klubben! Helt unerbart,, sitter som i chock i Dianas soffa och spelar låtarna ännu en gång!

Idagen började med att jag förov mig till signerigen som hölls inne vid T-centralen. Panki! Så på med kläderna och  sminkinge blev i bilen. Jag tvingade mamma att skjutsa mig till ekerö där jag hoppade på en buss mot stan. And of I goo! När jag kom fram till singneingen gick allt mycket fort, jag och sofia stog under dominicks parapy och var lycklig. Singerning var smiddig och snabb och helt underbar...skönt att för en gångs skulle, att det  inte var foto förbud. Tänkte att jag ska försöka sno åt mig  bilderna på bandet som sofia tog.

Sen gick vi vidare till centralen för att mötta upp Linnea våran tolk till konsererna och hennes syster som oxå skulle med. Vi beslöt oss att åka hem till mig och dianna och chilla fram tills att det var dags för konseren. Dumma som vi var drog vi förbi donken och köpte upp massa mat som vi sedan upptäckte att vi igentligen inte hade tid att äta efter som vi insåg att vi var försendade till konseren:P På tuben, ringa lite samtal ,springa ner till konser efter som det var två minuter kvar till insläppet. Men det gick ...vi han:P Vi blev vip behandlade efter som vi stog på gästlistan så det var inga problem, åh alltid lika härligt med lite vip på konser och irrterade fans.
Kosern var underbar stog på andra raden men blev typ mossad av dem tre jättarna som slogs och sparkades, men men jag beslöt mig för att överge min plats och ställa mig längst back med mina chefer. oh god! Jag var helt i trans<3 inte dirket för att jag stog och spårade som alla andra fangirls utan jag stog och njöt av den underbar musiken och dem sexiga pojkarna på scen. Konserer är verkligen guds gåva det finns inget bättre, live musik över huvudtaget. 
Konseren var helt ut flippade, älskar när folk flippar på scen, det finns inget bättre<3 sen fick jag otroligt nog bassistens bläcktrum. Han vinkade åt mig att gå lite närmare sen så kanstade han det till mig <3 kan det bli bättre.

Efter konseren gick mot artist ingenen och mötte upp mina chefer och snackade lite onm konseren. Sedan skjutsade dem oss till donken där det blev glass och färväll till våra två uppslarbo, Linne och hennes syster. Jaa haha tyvär blev det ju lite dummt efter som jag hade betalt 330 kr för en biljett jag inte änns behövde använa  men ändå så  värt thih


Byebye<3

 

Kan knappt vänta tills jag får se dem på metaltown. Hahah så nöjd jag var nrä dem körde en här låten först efter introt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0