Utkast: V aknade ...

 Vaknade av ett hårt pankade på dörren. Jag hasade mig upp och öppnade för att upptäcka att  där stog Tora och var på G till bussen, och ville hämnta upp freja.  Som somnat hemma hos mig efter mycket tv tittande.





När jag själv orkade mig upp var det dags att börjag fixa sig för at dra sig mot stan. Var tvyngen att ta mig in för att få tillbaka min jacka efter festandet i fredags.
Jag fick min jacka och promernade ner till centralen. Där mötte jag upp alla dessa knas bollar. GIGIIGIGIGI.......
Fikade uppe på Åhlens taket men utsikt över plattanXD Sen mötte jag upp min mor på flyggplatsen<3 Fick en kenzo parfym, älskar när hon kommer med lite supricises. Sen åkte vi hem and I´m back at  the tv! oh yeeach...
 P.S Diana saknar dih hjärtat<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0