Bajs korv i lingon skogen (typ)

Knas vilken seg dag! DAAAA.... läste manus i större delen av dagen typ. Det börjar luta ganska mycket åt Gökboet som slut prodution, lite coolt dock. Sen typ träffade jag Beck och åkte till Odenplan och tog en kaffe på Sandys där med henne med filosofiska diskutioner.


 Åh faan jag hatar vinten, jag hatar kylla, jag hatar julafton! Fy allt är så meningslöst liksom....



Jag har ingen jävla lysst att träffa människor, mår bara bajs med social främande kontakt just nu. Har ingen jävla lust att jobba imorgon heller.....sätt ett jävla skott i huvudet lr någoot orkar inte...



Jag pallar inte med att varenda jävel ska hävda sig eller vad det är dem försöker upplyssa resten av världen med.......Däää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0