Jag fick lösnaglar!!!

Jag kan inte fatta det! Den totala surprisen! Jag  fick japanska lösnaglar i present(försenad) av Jave & Dompan!<3 ASÅ fan jag har ju dem finaste och goste vännerna i världen! Jag älskar mina vänner alla är så fina, totalt grymt! Skulle inte byta dem mot guld. Tack tack Jave & Dompan!!!<3<3<3 Så fina! Älskar dem, dem är super fina, verkligen<3! * Beundra mina snygga naglar!
Känns jätteskumt för typ två dagar sen satt jag ju här och beklagade mig över att jag önskade att jag hade ett para snygga designade japanska naglar och så får jag DET! Vad är oddsen liskom? :D 



Kommentarer
Postat av: Fanny

STÄMMTA INTE! Fan vad snygga!

2009-11-08 @ 22:16:21
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0