TA INTE VACCINET! MOT SVININFLENSAN!

Alla pratar om svininflensan om man ska vaccinera sig eller inte. Så vad ska man göra?

Jag hade bestämnt mig sedan länge att inte ta det vaccinet mot svininflensan men det jag nyss fick höra stäcker bara mitt beslut! En av minna närmaste vänner berättade pricis för mig att hennes mamma hade en patient här för några dagar  sen,  han berättade för henne om arbetar här i sverige med masspruduktionen av svininflensan vaccinet. Han själv arbetar med vaccinet!


I vaccinet finns det djurdna och mycket annat shit som inte än är testat för oss människor! Många har  efter  att vaccinerat sig fått utslag och man vet inte änns vad det värsta som kan hända olika människor som får utslag! Han själv som produsera vaccinet TÄNKER INTE TA DET! Det säger hur mycket shit och otestat det är i vaccinet! Man kommer sluta ge vaccinet till bebisar och barn efter som man inte vet konsikvenserna för vad som kan hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0