8-bitars music!

♣ Usch det regnar där ute! Sitter vi fönstret och dricker kaffe här i min mormors hus nere i Båsta (skåne). Mulet och grott åh jag som ville handla cigg....

♣ Jag hade glömt hur underbart 8-bitars musik är! Det är ju helt fantastiskt ju. Grejen var att jag satt och funderade på vilken konsert som har vart den "bästa" genom åren. SVÅRT JU! Kan inte rikgit bestäma mig men en konsert som ligger högt på listan är 8-bitars bandet YMCK och nej det är inte YMCAXD Två skilda band mina vänner! Deras konsert var riktig Cool! Kände mig helt upplyst efter den. Kanske oxå för att jag inte kände till dem då och inte visste vad som väntade, men när man gick ur lokalen var man lyrisk. Det var som att få vara med i ett tv-spel! Det Var Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0