Cats on stages


Bakfull och lycklig åkte jag in till djurgården idag !

På djurgården väntade mamma med en överraskning eller snarare en 18 års pressent som hon hållit gömnd  i några månade nu! Tack mamma för den underbara upplevelsen "Cats"! DET VAR HELT MAGISK!
Cats the musical, på första rad! Kan ni tänka er att jag njöt!<3 Det är något av det härligaste, coolaste jag sett i hela mitt live. Tro mig jag har sett mycket. Hela grejen bara förmedlade så mycket känsla man bara njöt där ner kruppen i publiken. Det började med luft akrobatiska numer där dem virade ner sig från taket och kom från alla håll ur stolsraderna och utvecklades i storartade dans numer och sång! Jag ryser i hela kroppen! Lite synd att det inte var så mycket teater i men men fortfarande så obeskrivligt bra på så många olika plan att det bara pirar i kroppen. Så grym publik kontakt hade dem oxå. Ryser!:D
Awww å jävla bra! Min mamma känner mig verkligen om hon ger mig "Cats" i present!<3 Love<3
Thanx 1000 more times<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0