Goodii life in a Italingen way

Liten summering bara: Two words; Älskar Rom!  Men jag är livrädd för trafiken där, den är ju helt sinessjuk alla bara kör. Rött eller grönt spelar ingen roll full fucking rulle, tuta och köra! Helt sjukt! Vår taxichaufför satt och fillade sina naglar under tiden hon körde  bil i 11o! Faaan vad rädd jag vaaaXD Trode jag skulle döXD Sen typ körde hon  på trottoaren och spårade ut totalt! haha. Jag har turistdat, shoppat, levt ett riktigt vin liv med livets njutningar till max<3 Obeskrivligt bara, It's a goodii life!


Sen har jag träffat  påven inte för att jag bryr mig om påven men han råkade komma ut i sin lilla mini bil och hälsa på sina och livit firad till haha kan man tänka sig allt bara spårade men det var GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0