Lite snabb bloggning innan bussen

God Morgon!
Ussch jag har tappat rösten! Låter som en skatta, skrattar som en oxå! OOh KNAS! måste springa till bussen om 5 min... men först tänkte jag bara blogga lite innan jag drar efter som jag är så dålig med uppdattering och sånt.
Nu ska jag till skolan, sen ska jag till SATS och sen ska jag till New Nippon och hjälpa dem packa ihop butiken för helgens konvent uppe i Norge. "AAAH! KNAS tre minuter kvar och lite snabbt dååå...
Ska köpa min flygbiljett ikväll oxå! och så har jag fått ny medicin, ooh måste ta den nu. byebye nu ska jag springa<3
Oh yeach I love my sailor hat!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tänk att du var så snygg när jag snackade med dej<3

2009-10-16 @ 10:59:58
URL: http://fannyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0